Framtidens Kundservice & Contact Center

    Framtidens Kundservice & Contact Center

    Kom och lyssna på Mitel på Framtidens Kundservice & Contact Center

    23-24 oktober i Kista Science Tower Conference, Färögatan 33

    Anders Kasberg, produktspecialist kontaktcenter, är med som talare och kommer att prata om:

    Innovativa tekniska lösningar för framtidens Contact Center: Ny teknik och nya kommunikationsvägar öppnar för förändringar av ditt kontaktcenter

    Den 23-24 oktober samlas deltagare från hela Sverige för att veta hur digitaliseringen påverkar branschen och hur man möter omställningen för att kunna erbjuda kunderna framtidens moderna kundupplevelse.

    Mitel medverkar som silversponsor och kan erbjuda dig 20% rabatt på deltagaravgiften. Ange bokningskoden MIT20 när du anmäler dig.

    Framtidens Kundservice & Contact Center erbjuder ett unikt tillfälle för deltagare att uppdatera sig på de senaste nyheterna och diskutera utmaningar och möjligheter för branschen. Här ges möjlighet att lyssna till praktikfall och expertföreläsningar samt nätverka med kollegor från hela landet som delar samma utmaningar och problem som du och din organisation har.

    Ta del av

    • Ny teknik och nya kommunikationsvägar öppnar för förändringar av ditt kontaktcenter
    • Så ser framtiden ut för interaktiv och automatiserad kundservice
    • Följ med på resan från begränsad kundtjänst till modernt kundcenter
    • Kunderna hjälper varandra – erfarenheter från Community Service
    • Nöjda kunder börjar med nöjda medarbetare
    • Utnyttja sociala medier och kundinsikter i innovations- och förbättringsarbetet
    • Hur hantera onödig efterfrågan och möta fler kunder med samma resurser


    Läs mer och anmäl dig här


     

    Subscribe to blog

    Featured Posts

    Related Posts

    Join thousands of subscribers & get great content like this once a week