Connect 18

    Connect18

    Kom och lyssna på Mitel på Connect18

    21 november på Odenplan 7a i Stockholm
     

     

    Anders Kasberg, Mitels kontaktcenterspecialist kommer att prata om att Kontaktcentret är en strategisk resurs för hela företaget. Dags att tala om det för de andra!

     

    • Ett kontaktcenter är en verktygslåda för att skapa processer och flöden.
    • Ett kontaktcenter kan hantera alla typer av uppdrag och mediekanaler.

    Samtidigt är den interna bilden av kontaktcentret på många företag att det är ett gäng personer som sitter och svarar i telefon och det är det enda det kan användas till.

     

    Mitel ger exempel på hur kontaktcentret bör bli en naturlig del i alla kundkontakter och kundresor, och hur man tillför värden i till exempel IoT-projekt, e-tjänstutveckling med mera.

    Förbättra din digitala arbetsplats med uc, contact center och demo day! På CONNECT18 kommer du få lyssna till experter som ger dig verktyg för att nå nästa nivå, ta del av lyckade kundresor och strategier från experter i framkant.

    Mitel medverkar med ett seminariepass och kan erbjuda dig 30% rabatt på deltagaravgiften. Ange bokningskoden CONNECT när du anmäler dig.

    Läs mer och anmäl dig här

     

    Subscribe to blog

    Featured Posts

    Related Posts

    Join thousands of subscribers & get great content like this once a week