Mitel 400 Call Center

Med Mitel 400 Call Center kan företag och organisationer erbjuda utmärkt kundservice på ett mycket effektivt sätt.

Mitel 400 Call Center erbjuder alla viktiga funktioner för att optimera dina interna gruppers tillgänglighet för dina kunder. Den tar bort all onödig komplexitet - och den totala lösningen blir smart och enkel, lätt att använda och lätt att underhålla.

Call Routing

Mitel 400 Call Center stöder alla viktiga algoritmer för samtalsfördelning:

  • Linjär: nästa lediga agent inom en grupp är markerad
  • Längsta vilotid: den agent väljs, som har varit inaktiv under längst tid
  • Senaste agent: den agent väljs, som redan talat med kunden nyligen
  • CLIP baserad: den agent väljs, som är ansvarig för ett visst område (språk) eller för särskilda kunder (VIP)

En kombination av dessa algoritmer för samtalsfördelning kan användas.

Agentfunktionalitet

Mitel 400 Call Center erbjuder

  • In- och utloggning
  • Aktivera / avaktivera deltagare i olika grupper (färdigheter)
  • Infoga pausstatus och återgå till standby
  • Ange efterbearbetsningskategorier och retur från efterbearbetningstid manuellt

Dessa funktioner kan enkelt användas på en vanlig systemterminal (definiera funktionsknappar för önskade funktioner), på DECT-telefoner (med softknapparna / foxknappar) och på en PC med hjälp av agentfönstret i OfficeSuite-applikationen.

Produktnedladdningar: 

Legacy Product Names

Aastra 400