Mitel tjänster och support

Manage

Efter den initiala implementeringen stödjer Mitel dig under din lösnings hela livstid med ett brett urval av tjänster: underhållsplaner som är anpassade efter den nivå på incidentlösning du önskar, en avancerad fjärrövervakningstjänst, tillförlitliga garantiplaner och reparationsplaner samt stark programvaruprenumeration vartefter din lösning utvecklas och växer. Mitels Managed Service tjänster säkerställer att varje aspekt av din lösning omhändertas av yrkesmänniskor så att ni kan tryggt fokusera på er kärnverksamhet. För att få en komplett lösning med en enda leverantör kan tillägget av Mitels amerikanska nätverksoperatörstjänster ge överlägsen samtalskvalitet och konsekvent drift.

Professional Services

Mitels portfölj med professionella tjänster hjälper kunden att få ut så mycket som möjligt av investeringen i Mitels världsledande kommunikationslösningar.

Product Release Lifecycle Policy

The document provides information in regards to: Software Release Policy, Product Lifecycle Support, Long Term Support Release, and Manufacture Discontinue process.

OneView

Explore our knowledge base articles, leverage our sales and marketing tools and get support from our self-service portal.

Mitel Trust

We provide our customers with a brilliantly simple communication solution. We endeavor to provide the highest system availability and publish our performance publicly to illustrate this commitment to reliability and transparency.